ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΡΟΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ Η «ΠΡΟΙΚΑ» ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Η αγορά των χρωμάτων, αν και αρχικά βρέθηκε στην πλευρά των «χαμένων» του lockdown, σε μικρό χρονικό διάστημα δείχνει να ανακάμπτει  πλήρως και να ανακτά πελατεία και πωλήσεις.

Όπως, χαρακτηριστικά λέει στο Hardware Store ο  Εμπορικός Διευθυντής της Vitex, Βασίλης Βλαχογιάννης «αν στοιχηματίζαμε, την περίοδο του lockdown, ποια καταστήματα θα είχαν αυξημένη κίνηση στο τέλος της καραντίνας, θα ποντάραμε στα κομμωτήρια. Η αλήθεια είναι πως διαψευστήκαμε. Τα καταστήματα του κλάδου άνοιξαν με αυξημένη ζήτηση και σχεδόν με ουρές πελατών (λόγω και των αποστάσεων ασφαλείας).  Αυτή την περίοδο παρατηρούνται ελλείψεις ή καθυστερήσεις στην τροφοδοσία των καταστημάτων. Η επάρκεια αποθεμάτων, οι ολοκληρωμένες προσφορές και η διατήρηση των προσιτών τιμών από την πλευρά μας, συμβάλλουν να διατηρηθεί η ζήτηση σε υψηλά επίπεδα».

Αυξημένη η ζήτηση αντιβακτηριακών χρωμάτων

Η άμεση προσαρμοστικότητα των επιχειρήσεων του κλάδου στη νέα πραγματικότητα που διαμόρφωσε η πανδημία του COVID-19 συνετέλεσε αποφασιστικά στο να επανέλθει η ανοδική πορεία. «Το χρώμα έγινε προϊόν ψυχολογικής υποστήριξης και δημιουργικής απασχόλησης την περίοδο του lockdown και προϊόν υγιεινής και ασφάλειας αμέσως μετά. Η προσαρμογή των καταστημάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο delivery και στην προώθηση υλικών προσαρμοσμένων στην αντιμετώπιση της πανδημίας (αντιβακτηριακά, αντισηπτικά, αντιμουχλικά κ.α.) εκτιμούμε ότι θα διαμορφώσουν μια συνεχή ροή πωλήσεων μέχρι και το Φθινόπωρο του 2020. Η αυξημένη ζήτηση του τελευταίου διαστήματος οφείλεται στον προγραμματισμό  των καταναλωτών, να μην βρεθούν απροετοίμαστοι μπροστά σε ένα νέο, ενδεχόμενο lockdown», τονίζει ο κ. Βλαχογιάννης.

Μηδενική ύφεση και εξισορρόπηση ρευστότητας

Μηδενική ύφεση και εξισορρόπηση της ρευστότητας προβλέπουν οι επικαιροποιημένες –μετά το lockdown- προβλέψεις των διοικητικών στελεχών της Vitex για τη δραστηριότητα της εταιρείας μέσα στο 2020.

«Είναι βέβαιο πως η περίοδος του lockdown, χαμήλωσε τον πήχη των υψηλών στόχων για το 2020. Μας βρήκε στοχοποιημένους στους μεγάλους όγκους πωλήσεων του τουριστικού τομέα. Το κλείσιμο των καταστημάτων δημιούργησε ένα σοκ που αποτυπώθηκε στην πτώση του τζίρου Μαρτίου, Απριλίου. Στη διάρκεια του lockdown παραμείναμε σε διαρκή επαφή με τους πελάτες μας, πραγματοποιώντας τηλεσυναντήσεις με περισσότερους από 130 καταστηματάρχες, αναλύοντας τους πως να χαράξουν τη νέα στρατηγική τους μετά το άνοιγμα των καταστημάτων. Σήμερα εισπράττουμε την εμπιστοσύνη τους προσβλέποντας σε περαιτέρω βελτίωση των πωλήσεων, εξισορρόπηση της ρευστότητας και πιθανόν μηδενική ύφεση το 2020», καταλήγει ο κ. Βλαχογιάννης.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ