ΓΑΛΛΙΑ: ΜΙΚΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ DIY ΑΓΟΡΑ

Η αγορά do-it-yourself στη Γαλλία αυξήθηκε κατά 0,4% σε όγκο € 26,0 δισ. Το 2018, αν και τα καταστήματα DIY έκαναν 0,3% λιγότερες συνολικές πωλήσεις. Τα τρία τέταρτα της αγοράς DIY (19,806 δισ. -76%) – καλύπτεται από μεγάλα καταστήματα DIY.
Αντίθετα, τα παραδοσιακά καταστήματα έχουν χάσει 2%, ενώ και τα τμήματα DIY των μεγάλων super markets κατέγραψαν επίσης μείωση 1,9%.

Όπως αναμενόταν, ο μεγάλος νικητής ήταν το ηλεκτρονικό εμπόριο, σημειώνοντας αύξηση 18%. Στις αλυσίδες DIY, ο ηγέτης της αγοράς Leroy Merlin, επέκτεινε περαιτέρω τη θέση της και αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 34% το 2017 σε 36%. Αντίθετα, η Castorama, η δεύτερη εταιρεία στη γαλλική αγορά, έχασε δύο ποσοστιαίες μονάδες και πέτυχε μερίδιο αγοράς 15%. Τα μερίδια των υπολοίπων αλυσίδων στην αγορά παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ