«ΔΙΨΑ» ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ

Την ανάγκη της Παραδοσιακής Αγοράς καταστημάτων εργαλείων & Οικοδομικών Υλικών για ενημέρωση και εκσυγχρονισμό, επιβεβαίωσε η μαζική συμμετοχή τους στο 1ο Συνέδριο Καταστημάτων Εργαλείων & Οικοδομικών Υλικών, που διοργανώθηκε από την Karydakis Media, την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Τεχνόπολη.

Περισσότερα από 120 σιδηροχρωματοπωλεία έδωσαν δυναμικό παρόν στην εκδήλωση, στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια ανάδειξης της δυναμικής της Παραδοσιακής Αγοράς του Σπιτιού και του Κήπου. Το Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ» γέμισε από εκπροσώπους από όλο το φάσμα μιας πολυδιάστατης αγοράς: σιδηροχρωματοπωλεία & είδη κιγκαλερίας – εργαλεία – μηχανήματα κήπου – χρώματα – δομικά υλικά – φυτώρια – γεωπονικά και αγροτικά προϊόντα – εξοπλισμός βελτίωσης και διαμόρφωσης κατοικίας και κήπου.

Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης ήταν η εταιρεία Φουρναράκης Α.Ε. και Χορηγοί οι εταιρείες Isomat, Kärcher, Makita, Παντελής Παπαδόπουλος Α.Ε.Β.Ε., Unimac, Vernilac και Vitex.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα με το Συνέδριο, σε ξεχωριστή αίθουσα, λειτούργησε έκθεση εργαλείων και οικοδομικών υλικών με περίπτερα προμηθευτριών εταιρειών. Με αυτόν τον τρόπο, δόθηκε μια μοναδική ευκαιρία συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, καθώς και αναζήτησης νέων συνεργασιών και ενημέρωσης των εμπόρων για ό,τι πιο καινοτόμο κυκλοφορεί στην αγορά.

 

«Το μέλλον της Παραδοσιακής Αγοράς» ήταν ο τίτλος του Συνεδρίου. Και σίγουρα πρόκειται για μια ανθεκτική αγορά με ευοίωνο μέλλον. Ο κόσμος, ωστόσο, αλλάζει και για αυτό και η επιχειρηματικότητα οφείλει να αλλάξει. Νέες ιδέες και νέες πρακτικές μπορούν να βελτιώσουν τα ήδη υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή η «επιχειρηματική αναγέννηση» αφορά και την Παραδοσιακή Αγορά του Σπιτιού και του Κήπου. Οι σωστές πρακτικές μετεξέλιξης των παραδοσιακών σιδηροχρωματοπωλείων τόσο στις λειτουργίες και τη διαχείριση του καταστήματος, όσο και στην αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή βρέθηκαν στο προσκήνιο της εκδήλωσης και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Η καινοτομία και η εμπειρία πελάτη, η «ακτινογραφία» των καταναλωτών που επιλέγουν για τις αγορές τους τα παραδοσιακά σιδηροχρωματοπωλεία, οι μύθοι και οι παγίδες του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι λύσεις δεδομένων και τεχνολογίας που μπορούν να αναβαθμίσουν κάθε κατάστημα αναλυθήκαν διεξοδικά από κορυφαίους ομιλητές και στελέχη με σημαντική εμπειρία και γνώση της αγοράς.

Το Συνέδριο «άνοιξε» o CEO της Karydakis Media, Προκόπης Καρυδάκης. Αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της διοργάνωσης και στο ρόλο που επιτελεί η Παραδοσιακή Αγορά στην ανάπτυξη του κλάδου.

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Δημοσιογράφος & Οικονομικός Αναλυτής, Νίκος Φιλιππίδης ο οποίος μίλησε για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και τα διαθέσιμα «εργαλεία» επιχειρηματικής χρηματοδότησης.

Η Ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου αποκάλυψε τι είναι αυτό που ωθεί έναν πελάτη σε ένα συνοικιακό σιδηροχρωματοπωλείο, ποιες είναι οι ανάγκες του και πώς μπορεί να προβλεφθεί η συμπεριφορά του.

Τους μύθους και τις παγίδες του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς αυτές μπορούν να αποφευχθούν, παρουσίασε ο Ιδρυτής και CEO της Net Studio. Γιάννης Καράμπελας.

Η πρώτη παρουσίαση του δεύτερου μέρους του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στο πως θα πρέπει να είναι στημένο κάθε σύγχρονο σιδηροχρωματοπωλείο. Τα βήματα είναι πολύ περισσότερα από ράφια και εμπόρευμα και τα ανέλυσε διεξοδικά ο Αλέξανδρος Αθανασούλας, Πρόεδρος και CEO του Stirixis Group.

Η μετάβαση από την παραδοσιακή λειτουργία στη σύγχρονη εποχή απαιτεί σύγχρονες λύσεις μηχανογράφησης των επιχειρήσεων. Για τις ιδιαιτερότητες της εφαρμογής τέτοιων λύσεων στα καταστήματα εργαλείων και οικοδομικών υλικών μίλησε η Presales Supervisor της Softone, Νατάσσα Καρακουλάκογλου.

Η τελευταία παρουσίαση του Συνεδρίου ανήκε στον CEO της Pobuca, Ισίδωρο Σιδερίδη, ο οποίος ανέλυσε το πως η τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει απρόσμενες λύσεις για την αναβάθμιση της λειτουργίας των καταστημάτων.

Το 1ο Συνέδριο Καταστημάτων Εργαλείων & Οικοδομικών Υλικών ολοκληρώθηκε με την απονομή των Βραβείων Συνολικής Προσφοράς για την πολυετή τους προφορά στο εμπόριο χρωμάτων και εργαλείων. Ο Περικλής Τρακαδάς, Ιδρυτής της εταιρείας Τρακαδάς και ο Γιάννης Κουνέλης, Ιδιοκτήτης της εταιρείας J.B.K. Power Tools Center, τιμήθηκαν από την Karydakis Media για την πολυετή προσφορά τους στο εμπόριο χρωμάτων και εργαλείων.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ