Στην δημοσιότητα δόθηκε, την προηγούμενη μόλις εβδομάδα, η πολυαναμενόμενη ετήσια έκθεση για την παγκόσμια αγορά Home Improvement, που επιμελούνται η EDRA/GHIN και η fediyma. Σύμφωνα με αυτή, το 2018 ο κύκλος εργασιών της αγοράς DIY & Ηome Ιmprovement έφθασε τα € 594 δισ. παγκοσμίως. Ένα νούμερο αυξημένο κατά 1,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη μαζί αντιπροσωπεύουν περίπου το 87% αυτής της αγοράς, παρόλο που ο πληθυσμός τους αντιπροσωπεύει μόνο το 17% του παγκόσμιου πληθυσμού. Οι αγορές DIY αυτών των δύο ηπείρων ανέρχονται συνολικά σε € 516 δισ. Η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη φθάνουν το 58% και το 29% της παγκόσμιας αγοράς αντίστοιχα.
Οι Η.Π.Α είχαν την υψηλότερη μέση κατά κεφαλή δαπάνη DIY το 2018 στα €932. Περίπου το 81% της παγκόσμιας αγοράς DIY (482 δισ. ευρώ) συγκεντρώνεται σε 8 χώρες: Η.Π.Α., Γερμανία, Καναδά, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Αυστραλία και Ιταλία. Επιπρόσθετα, οι τρεις μεγαλύτερες αγορές DIY στην Ευρώπη (Γερμανία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο) αντιπροσωπεύουν το 50% της αγοράς της Ηπείρου.
Οι 10 κορυφαίοι λιανοπωλητές παγκοσμίως είναι: Home Depot (ΗΠΑ), Lowe (ΗΠΑ), ADEO (Γαλλία), Kingfisher (Ηνωμένο Βασίλειο), Menards (ΗΠΑ), Bunnings (Αυστραλία), OBI Sodimac (Χιλή) και Ace Hardware (ΗΠΑ). Η Home Depot και η Lowe αντιπροσωπεύουν το 25% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς. Λεπτομερέστερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στην έντυπη έκδοση της έκθεσης, επικοινωνώντας στο info@edra-ghin.org.