Οι millennials, οι Generation Y, Z, οι Baby boomers, οι silent απαρτίζουν το σημερινό «ψηφιδωτό» των καταναλωτών: η κάθε γενιά, με διαφορετικές συνήθειες, προσλαμβάνουσες, τρόπους και κώδικες επικοινωνίας, ενώ οι βασικές ανθρώπινες ανάγκες αναμένουν να καλυφθούν σ’ ένα πεδίο υπηρεσιών που συνεχώς εξελίσσονται και με σημείο αναφοράς τα παγκόσμια ερεθίσματα.
Η Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου, θα παρουσιάσει στο 11ο Συνέδριο DIY & Home Improvement τα αποτελέσματα μίας ανατρεπτικής έρευνας με τον τίτλο «One size does not fit all: πώς χτίζουμε την εμπειρία στο σύγχρονο, πολυδιάστατο κοινό;».
Η έρευνα θα αναδείξει τις «γενιές» των καταναλωτών και το «ψυχογράφημά» τους, δίνοντας ουσιαστικές κατευθύνσεις για το τι συγκινεί την κάθε γενιά προς την «ιδανική εμπειρία πελάτη».
Το 11ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου στο επιχειρηματικό κέντρο Maroussi Plaza Centre, συγκεντρώνει το έντονο ενδιαφέρον σύσσωμου του κλάδου των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών και γενικότερα των ειδών οικιακής ανακαίνισης.
Οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το φετινό Συνέδριο θα είναι οι συνεργασίες μεταξύ καταστημάτων και προμηθευτών, η επόμενη μέρα του λιανεμπορίου και οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του καταναλωτή και της επικοινωνίας.
Για ακόμη μια χρονιά το Συνέδριο DIY & Home Improvement θα φέρει κοντά πάνω από 200 εκπροσώπους από 70 επιχειρήσεις του κλάδου: top managers των βασικών retailers και των μεγαλύτερων προμηθευτών, χονδρέμποροι και λιανέμποροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κορυφαίους Έλληνες και ξένους ομιλητές και να συζητήσουν για την πορεία και τις προοπτικές της αγοράς.
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του Συνεδρίου, θα γίνει η ανακοίνωση των νικητών και η απονομή των βραβείων για τα «DIY Προϊόντα της Χρονιάς 2018», τα οποία διοργανώνει το περιοδικό «μαστορέματα».
Για περισσότερες πληροφορίες για πακέτα χορηγιών και συμμετοχές μπορείτε να απευθυνθείτε στα: info@mastoremata.gr & 22990-21360.