Η Praktiker Hellas συμμετέχει και φέτος δυναμικά, μαζί με περισσότερες από 80 εταιρίες στη χώρα, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιείται 1 έως 6 Οκτωβρίου, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Για 5η συνεχή χρονιά η εταιρία γιορτάζει με μοναδικές δράσεις στα καταστήματά της για όλους τους πελάτες της, με προσφορές, εκπλήξεις, δώρα και τις πιο όμορφες εμπειρίες.
Φέτος, κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών επισκεφθείτε τα καταστήματα Praktiker και επωφεληθείτε από:
› μοναδικές προσφορές σε προϊόντα,
› δωρεάν μεταφορικά,
› 10% έκπτωση στις τεχνικές υπηρεσίες και
› δημιουργικά σεμινάρια, παρουσιάσεις και δώρα
Σε όλα τα καταστήματα Praktiker, αλλά και στο b2b Center της εταιρίας στην Ανθούσα, μπορείτε να παρακολουθήσετε και να συμμετέχετε σε δωρεάν σεμινάρια από την ομάδα της Praktiker και δωρεάν παρουσιάσεις από μεγάλες συνεργαζόμενες εταιρείες στον χώρο του DIY, να κερδίσετε δώρα και να απολαύσετε γευστικές εκπλήξεις, ενώ λαμβάνοντας μέρος στον Μεγάλο Διαγωνισμό αξιολόγησης της εξυπηρέτησης των καταστημάτων, μπορείτε να κερδίσετε μια από τις 80 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας 100€.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, όμως, κρύβει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις! Η Praktiker για να επιβραβεύσει την ομάδα της, που καθημερινά φροντίζει με μεράκι και ενδιαφέρον για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, έχει προετοιμάσει αποκλειστικές ενέργειες για κάθε εργαζόμενο σε όλα τα καταστήματα και τα κεντρικά της γραφεία. Υγιεινό και θρεπτικό πρωινό, διασκέδαση με παιχνίδια και Quiz, πανελλαδικά τουρνουά σκάκι και τάβλι, καθώς και συμμετοχή σε escape rooms, αλλά και σεμινάρια υγείας και ευεξίας στον εργασιακό χώρο. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη πλέον «Ημέρα Καταστήματος», όπου όλοι οι εργαζόμενοι των Κεντρικών γραφείων εργάζονται στα καταστήματα. Ακόμη, μετά την ανάδειξη από τις αξιολογήσεις των πελατών στο πλαίσιο του Μεγάλου Διαγωνισμού «Great Service Store», τα νικητήρια καταστήματα κερδίζουν πλούσια δώρα και έπαθλα.