Η PRAKTIKER HELLAS ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΓΙΑ 6η ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΟΧΙ ΜΑΖΙ ΜΕ LEROY

Η Praktiker Hellas συμμετέχει ενεργά, με μοναδικές πρωτοβουλίες, για 6η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), που πραγματοποιείται 7 έως 12 Οκτωβρίου, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η εταιρεία, αφιερώνει την εβδομάδα αυτή αποκλειστικά στους πελάτες και τους εργαζομένους της, διατηρώντας τη δέσμευση να παρέχει καθημερινά εξαιρετικές αγοραστικές εμπειρίες, καθώς και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, φροντίζοντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Καθώς στόχος της Praktiker για την ΕΕΕΠ είναι να μοιράζει χαμόγελα στους πελάτες που την εμπιστεύονται, δεν θα μπορούσε παρά να τους δώσει την ευκαιρία να εμπνευστούν και να μάθουν. Για τον σκοπό αυτό, σχεδίασε μια σειρά από Workshops δημιουργικών κατασκευών για μικρούς και μεγάλους – που διοργανώνονται μηνιαία κάθε 2ο Σάββατο – ειδικά για κάθε μέρα της εβδομάδας.

Παράλληλα, η Praktiker Hellas για να γιορτάσει την ΕΕΕΠ και με τους εργαζομένους της, τον σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας της, οργανώνει ένα πρόγραμμα δράσεων ειδικά για εκείνους, με στόχο να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει που εργάζονται καθημερινά δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό. Ενημερωτικές και διασκεδαστικές δράσεις και μοναδικές γευστικές εκπλήξεις, περιμένουν τους εργαζόμενους της Praktiker από όλο το Δίκτυο και τα κεντρικά γραφεία της.

Ακόμη, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της αξίας της εξυπηρέτησης, εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία θα εργαστούν για μία ημέρα σε κατάστημα, ενώ τα τρία καταστήματα που θα συγκεντρώσουν τη υψηλότερη βαθμολογία για την εξυπηρέτηση που παρέχουν, μετά από αξιολόγηση από τους πελάτες που θα τα επισκεφθούν αυτή την εβδομάδα, θα επιβραβευθούν λαμβάνοντας βραβείο “Great Service Store”.




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ