Η καμπάνια με τίτλο «Μέτρα το καλό» είναι μία συνεργασία της Stanley Black&Decker με την μη κερδοσκοπική εταιρεία «+πλευση», σκοπός της οποίας είναι η προσφορά υπηρεσιών υγείας, υποστήριξης, ενίσχυσης και αναβάθμισης του κοινωνικού και βιοτικού επιπέδου των νησιωτικών και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας.
Με αφορμή αυτή τη συνεργασία η Stanley, δημιούργησε ένα συλλεκτικό μέτρο που φέρει το λογότυπο της «+πλευσης», με το οποίο θα μετρηθεί το… καλό, όπως λέει και το μότο της σχετικής καμπάνιας. Αυτό το εργαλείο μέτρησης των 5 μ. είναι διαθέσιμο στα καταστήματα Praktiker, Kotsovolos, Kafkas, Leroy Merlin, Media Markt, Shell, e-shop, σε επιλεγμένα καταστήματα Σκλαβενίτης καθώς και σε καταστήματα εργαλείων και κιγκαλερίας.
Το μέτρο πωλείται στην τιμή λιανικής των €4,99, από τα οποία €1 θα χορηγείται στην μη κερδοσκοπική εταιρεία για να καλυφθούν οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό υλικό (αναλώσιμα, hardware, υποδομές), σε πετρέλαιο θέρμανσης και ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο για εκπαιδευτικά θέματα, μετά από συνεννοήσεις με τους τοπικούς φορείς στα ακριτικά και απομονωμένα νησιά μας.
Επιγραμματικά αναφέρουμε ορισμένα από τα νησιά που φιλοδοξεί να στηρίξει η καμπάνια «Μέτρα το καλό»: Αγαθονήσι, Αρκιοί, Αστυπάλαια, Ηρακλειά, Καστελλόριζο, Κίμωλος, Λειψοί, Σίκινος, Τέλενδος, Ψέριμος, Σχοινούσα , κ.ά.