Στις 25 και 26 Iανουαρίου, πραγματοποιήθηκε το ετήσιο διήμερο Συνέδριο Πωλήσεων της Νeotex. Την πρώτη ημέρα του Συνεδρίου έγινε απολογισμός των πωλήσεων του προηγούμενου έτους (κατά το οποίο η εταιρεία παρουσίασε αύξηση, που προσέγγισε το 20%) και ανακοινώθηκαν οι στόχοι πωλήσεων του 2019.
Επίσης, αναλύθηκε το marketing plan, παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα, καθώς και τα εμποροτεχνικά πλεονεκτήματα των επιτυχημένων υλικών της γκάμας της εταιρείας. Τη δεύτερη ημέρα τα Τμήματα Πωλήσεων παρακολούθησαν ενδοεταιρικό σεμινάριο με θέμα τη Συμβουλευτική Πώληση.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Δομικά Υλικά