Δύο θέματα κυριάρχησαν στη διαδικτυακή συζήτηση, που είχαν ο CEO της Obi, Sergio Giroldi με τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Συνδέσμου λιανεμπόρων ειδών DIY (Edra/Ghin), John Herbert: η κρίση του Covid-19 και η ψηφιοποίηση.
Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στην online πλατφόρμα Global DIY-Network και κατά τη διάρκεια της ο Giroldi αναφέρθηκε σε σημαντικά αυξημένες πωλήσεις σχεδόν όλων των καταστημάτων λιανικής πώλησης DIY & Home Improvement, ως συνέπεια της πανδημίας.
«Σε κάθε χώρα όπου παρατηρείται αύξηση κρουσμάτων, παρατηρείται παράλληλα και αύξηση πωλήσεων. Η πανδημία ενίσχυσε έντονα την τάση για homing και cocooning», τόνισε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της Obi. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του, ακόμα και ίδιος διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19.
Στη συνέχεια, έστρεψε την προσοχή του στην πολιτική προμηθειών, λέγοντας «είναι καιρός να σκεφτούμε πώς προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας». Αυτό σχετίζεται τόσο με ζητήματα που απασχολούν τους καταναλωτές, όπως η αειφορία και η περιβαλλοντική ευαισθησία, όσο και με συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές. «Η Obi προσπαθεί να αυξήσει τον αριθμό των προϊόντων της από εγχώριους κατασκευαστές, μειώνοντας την εξάρτησή της από επίφοβες υγειονομικά χώρες», είπε χαρακτηριστικά.
Όταν ρωτήθηκε για τον αντίκτυπο του covid-19 στην ψηφιοποίηση, ο Giroldi βρήκε την ευκαιρία να πει πως η Obi καθοδηγεί τους καταναλωτές στην υπηρεσία click&collect, δημιουργώντας μεγαλύτερες ζώνες παραλαβής παραγγελιών στα φυσικά καταστήματα. Επίσης, αποκάλυψε τα σχέδια για την υιοθέτηση λύσεων kerbside εμπορίου: δηλαδή την οργάνωση τοποθεσιών παραλαβής, που είναι ανεξάρτητες των υπαρχόντων καταστημάτων.
Στις απαντήσεις του, ο Giroldi κατέστησε σαφές ότι το επιχειρηματικό μοντέλο του φυσικού καταστήματος, που συμπληρώνεται από ψηφιακές υπηρεσίες είχε μεγάλα πλεονεκτήματα έναντι του «καθαρού» ηλεκτρονικού εμπορίου.