Η ρωσική αλυσίδα εγκαινίασε ένα νέο κανάλι πωλήσεων, μέσω ενός ψηφιακού showroom. Ένας ψηφιακός εκθεσιακός χώρος 26 τ.μ. άνοιξε στη Μόσχα και με τη χρήση ενός μοναδικού συνδυασμού ψηφιακών τεχνολογιών παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να προσομοιώσουν τη μελλοντική διακόσμηση στο διαμέρισμά τους. Η Petrovich παραμένει ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παίκτης της ρωσικής αγοράς DIY & Home Improvement. Το 2017 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 22%, ενώ το 2018 πέτυχε αύξηση κατά 30,55% (αντί για προγραμματισμένο 20%).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Διεθνή Νέα