1ο VIRTUAL ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY & HOME IMPROVEMENT: ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ, ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Το Συνέδριο DIY & Home Improvement, που εδώ και 14 χρόνια συσπειρώνει τον κλάδο της βελτίωσης και ανακαίνισης κατοικίας, διεξήχθη φέτος για πρώτη φορά ψηφιακά, στις 1 και 2 Δεκεμβρίου. Το 1ο Virtual Συνέδριο DIY & Home Improvement απέσπασε θετικές εντυπώσεις και ενθουσιώδεις κριτικές από τους συμμετέχοντες, οι οποίοι το περίμεναν με ανυπομονησία, μετά από ένα χρόνο απουσίας, λόγω πανδημίας.

Η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της αγοράς των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών και του εξοπλισμού ανανέωσης σπιτιού, συγκέντρωσε πάνω από 200 συμμετέχοντες από 76 ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις. Στελέχη από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων προμηθευτριών εταιρειών, πολυπληθείς συμμετοχές από όλα τα τμήματα των βασικότερων αλυσίδων λιανικής και με εντονότατη την παρουσία του παραδοσιακού εμπορίου.

Το πρόγραμμα του διήμερου event ήταν γεμάτο από πολύ σημαντικές παρουσιάσεις γύρω από θέματα που απασχολούν τον κλάδο, αποκλειστικές έρευνες, καινοτομίες και συζητήσεις , που στόχο είχαν να βοηθήσουν το DIY & Home Improvement στην Ελλάδα να αντιμετωπίσει τις επικείμενες προκλήσεις.

Με τίτλο “The next normal” άξονες στους οποίους κινήθηκε το Συνέδριο ήταν:

  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ: Βιωσιμότητα, περιβαλλοντική μέριμνα, κοινωνική αλληλεγγύη και διάφανη επικοινωνία
  • ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ: Έμφαση στις εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες
  • ΕΡΕΥΝΑ FOCUS BARI: Τι άλλαξε στις συνήθειες του κοινού μετά την πανδημία
  • OPEN INNOVATION: Η σημασία της συνεργατικής κουλτούρας στην αγορά

H παρουσία, που προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον των συνέδρων, ήταν αυτή του Jim Inglis. Ο πρώην Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Υπεύθυνος Στρατηγικής Ανάπτυξης της Home Depot για 19 χρόνια, σε ζωντανή σύνδεση από την Αμερική, παρουσίασε τους δέκα βασικούς κανόνες επιτυχίας στο retailing.

Δύο ακόμα, πολύ σημαντικές παρουσιάσεις πάνω σε θέματα, που απασχολούν τον κλάδο έγιναν από τα κορυφαία στελέχη των δύο βασικότερων αλυσίδων της ελληνικής αγοράς Home Improvement. Ο CEO της Praktiker Hellas, Δημήτρης Γαλάνης και ο Γενικός Διευθυντής της Leroy Merlin σε Ελλάδα και Κύπρο, Olivier Arduin, κατέθεσαν τη δική τους οπτική για τους νικητές και τους χαμένους της πανδημίας, για τις ευκαιρίες που ανοίγονται, για την αλλαγή της στάσης του κοινού απέναντι στα μεγάλα καταστήματα Home & Garden Care και για τη σημασία τόσο του φυσικού καταστήματος, όσο και της omni channel εξυπηρέτησης.

Επίσης, η ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου, παρουσίασε τα αποτελέσματα της μοναδικής έρευνας, που διεξάγεται στην Ελλάδα για την αγορά του DIY & Home Improvement. Πώς οι καταναλωτές προσάρμοσαν την καθημερινότητα και τον τρόπο ζωής τους, ποιοι είναι, πώς διαμόρφωσαν τις δαπάνες τους και τις αγορές τους, που και πώς ψωνίζουν και τι αγοράζουν.

Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Πλαστικά Θράκης, Ιωάννης Σιδέρης ανέλυσε την αναβαθμιστική ανακύκλωση και τη βιώσιμη χρήση υλικών, με το παράδειγμα τις ανακύκλωσης των δοχείων χρωμάτων.

Η Μαριέλλα Τόμας , CEO της Be Spectacular, αναφέρθηκε στην ανάγκη συνεργειών στον κλάδο και μετέφερε τα προσωπικά της βιώματα γύρω από τα κριτήρια αγορών των καταστηματαρχών στην επαρχία και τους τρόπους, που αυτοί πρέπει να προσεγγιστούν.

Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής της Great Place to Work Hellas, Δημήτρης Γκανούδης, ανέλυσε πως η πανδημία επηρέασε το εργασιακό περιβάλλον σε μικρές και μεγάλες εταιρίες και ποιες από τις αλλαγές ήρθαν για να μείνουν.

 

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις του 1ου Virtual Συνεδρίου DIY & Home Improvement




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ