10o ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY: ΔΙΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Πάνω από 1.000 συμμετέχοντες συγκέντρωσε το 10ο Global DIY Summit που έγινε στη Ρώμη το διήμερο 12 και 13 Ιουνίου. Υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων από 55 χώρες εκπροσώπησαν ολόκληρο το φάσμα της βιομηχανίας DIY & Home Improvement και της αγοράς του Κήπου.

Το κεντρικό θέμα του 10ου Global DIY Summit ήταν “Embracing Change in DIY – How to Thrive in the Never Normal”. Διεθνώς αναγνωρισμένοι ομιλητές έκαναν εξαιρετικές παρουσιάσεις για ζητήματα όπως: η ηθική Τεχνητής Νοημοσύνης στο Home Improvement, η καινοτομία και η σύνδεσή της με τη δημιουργικότητα και την πρόοδο, η σύνδεση της κατοικίας με την υγεία και την ευεξία, τα trends στο Home Improvement σε όλον τον κόσμο, τις βιώσιμες λύσεις για την ανακαίνιση του Σπιτιού & Κήπου και τις πρωτοβουλίες αποανθρακοποίησης.

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ: EMBRACING CHANGE IN DIY – HOW TO THRIVE IN THE NEVER NORMAL

Ο ειδικός σε παγκόσμια οικονομικά θέματα, Δρ. Ira Kalish της Deloitte, διαφώτισε το κοινό για την τρέχουσα παγκόσμια οικονομία σε έναν κόσμο πολυκρίσεων, καταλήγοντας σε ένα αισιόδοξο μήνυμα ότι η πραγματική μείωση του πληθωρισμού γίνεται εμφανής καθώς η καταναλωτική συμπεριφορά έχει μετατοπιστεί από αγαθά προς υπηρεσίες.

Ο CEO της Obi, Sebastian Gundel εστίασε στους τέσσερις βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της αλυσίδας: connected stores, partnering models, franchising και retail media.

Οι σύνεδροι εντυπωσιάστηκαν από την ιδιαίτερα δυναμική συνεδρία που ηγήθηκαν ο Ken Hughes, κορυφαίος παγκοσμίως συμπεριφοριστής καταναλωτών και ομιλητής και ο Peter Hinssen, διάσημος ομιλητής, συγγραφέας και επιχειρηματίας, σχετικά με την Ανασύνταξη των Πραγματικοτήτων και την εξερεύνηση του never normal. Mέσα από μια διαφωτιστική συζήτηση έριξαν φως στις πρακτικές στρατηγικές και τις φρέσκες προοπτικές για την ανθεκτικότητα και την καινοτομία.

Ο Πρόεδρος της EDRA/GHIN και CEO του Kingfisher, Thierry Garnier, ανέβηκε στη σκηνή για να μοιραστεί τις δράσεις της πρωτοβουλίας αποανθρακοποίησης  Scope 3. Μαζί του εκπρόσωποι-μέλη της Ομάδας Εργασίας Scope 3 από τις εταιρείες Bunnings και Cainz, παρουσίασαν περισσότερες πληροφορίες για τη στρατηγική και τον Οδικό Χάρτη προς το Scope 3. Οι εμπειρογνώμονες  αντάλλαξαν απόψεις τους σχετικά με το πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και να μειώσουμε τις εκπομπές άνθρακα και να αντιμετωπίσουμε την επιταχυνόμενη κλιματική αλλαγή.

Η Katie King, Συγγραφέας και CEO της AI in Business, συνέχισε με προσανατολισμό στο μέλλον, εστιάζοντας στην ηθική της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Home Improvement.

Η πρώτη ημέρα του 10ου Global DIY-Summit έκλεισε από τον Aidan McCullen, Συγγραφέα, Σύμβουλο, Λέκτορα και Διευθυντή του Edge Behaviour, ο οποίος ανέλυσε τη σημασία της ευέλικτης νοοτροπίας σε περιόδους αλλαγή και ο διάσημος Healthusiasm, Christophe Jauquet έδωσε μια εμπνευσμένη παρουσίαση για την κατοικία και την επένδυση που χρειάζεται σε αυτήν για την υγεία και την ευεξία μας.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ: CASE STUDIES ΑΠΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Η δεύτερη ημέρα του 10ου Global DIY Summit ξεκίνησε με μια ιδιαίτερα ενημερωτική παρουσίαση από τον Nick Stene, Διευθυντή Home & Garden της Euromonitor. Παρουσίασε τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων και τον ουσιαστικό ρόλο που παίζει στις σχέσεις με τους πελάτες.

Ο Craig Webb, Πρόεδρος της Webb Analytics, παρουσιάσε εξαιρετικές ιδέες από τα DIY Centers στις Ηνωμένες Πολιτείες. Με μια συγκινητική εισαγωγή, ο Craig μοιράστηκε πώς οι απαιτήσεις των πελατών είναι εξίσου υψηλές σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας πολλά παραδείγματα επιτυχημένων τοπικών αλυσίδων στην Αμερική που προσαρμόζονται για να ικανοποιήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους.

Δύο συνεργάτες από την εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία OC&C, ο Duncan Simmonds και ο Bob Chermin, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους για την αυξανόμενη διάρκεια και πολυπλοκότητα της πορείας του πελάτη και πώς πρέπει να κοιτάξουμε πιο μπροστά ως βιομηχανία για να είμαστε πιο ανθεκτικοί και καλύτερα προετοιμασμένοι για ό,τι μπορεί να μας επηρεάσει στο μέλλον.

Η συνεδρία για τη συνεργατική επιτυχία στη βελτίωση κατοικίας παρουσιάστηκε από τον Jacob Minah της Amazon Ads. Ανέλυσε πως είναι δυνατόν να εμβαθύνουμε στη συμπεριφορά των πελατών, κάνοντας τους να αισθανθούν ότι αντιμετωπίζονται ως άτομα και όχι ως ένα ακόμα κομμάτι δεδομένων.

Η CEO της Mitre 10 Νέας Ζηλανδίας, Andrea Scown, ανέλυσε την κουλτούρα της εταιρείας, η οποία διασφαλίζει ότι όλοι οι συνεργάτες τους αισθάνονται ενσωματωμένοι στα καταστήματά τους και ότι οι πελάτες και οι συνεργάτες τους αισθάνονται ότι η εταιρεία είναι «μαζί σας σε όλη τη διαδρομή».

Ο Paul Candon, ο CEO της United Hardware, έπειτα έδειξε τις ιδέες του για την «Δημιουργία Αριστείας».

Η CEO της Group Cemaco, που εδρεύει στη Γουατεμάλα έκανε μια ιδιαίτερα εύστοχη παρουσίαση για την πιο soft πλευρά της βελτίωσης κατοικίας.

Ο Marc Henkens, Διευθυντής Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Hubo Belgium, ολοκλήρωσε τη συνεδρία με μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για το μέλλον των QR κωδίκων.

Η τελευταία παρουσίαση του 10ου Global DIY Summit έγινε από την Kayleigh Victoria Fazan, Ιδρύτρια και Διευθύντρια του The International Retail Academy. Η Kayleigh μοιράστηκε τις εμπειρίες της στην εκπαίδευση του προσωπικού πωλήσεων, καθώς το να κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ότι συμμετέχει στη διαδικασία λήψης αποφάσεων είναι ουσιώδες για την επίτευξη υψηλής ικανοποίησης του καταναλωτή.

DIY RETAIL LEGACY AWARD

Στον Cosimo Fadda, Επίτιμο Πρόεδρο του Ομίλου CFadda, απονεμήθκε το βραβείο DIY Retail Legacy 2024. Ο Cosimo Fadda έκανε την εταιρεία Cfadda, που ιδρύθηκε το 1818, αυτό που είναι σήμερα: τον κορυφαίο λιανοπωλητή DIY στη Σαρδηνία. Η βράβευση έγινε στο εορταστικό βραδινό gala που έγινε στο πλαίσιο του 10ου Global DIY Summit.

Κατά τη διάρκεια του ανακοινώθηκε η ίδρυση του Global DIY Hall of Fame, που στοχεύει να αναγνωρίσει όχι μόνο μεγάλους διεθνείς λιανοπωλητές και προμηθευτές, αλλά και άλλους παράγοντες της αγοράς που έχουν επηρεάσει βαθιά τις τοπικές τους κοινότητες. Σύμφωνα με τις στρατηγικές του για τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την ένταξη, το Global DIY Hall of Fame στοχεύει να διευρύνει το εύρος των υποψηφίων που αναγνωρίζονται από την παγκόσμια αγορά Home & Garden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ