7ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIY: Η B2C ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ BRANDS

H εικόνα των κινεζικών εταιρειών DIY & Home Improvement έχει εμφανώς βελτιωθεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Χρόνια ξένων επενδύσεων έχουν επιτρέψει στην Κίνα να εξελιχθεί σε παραγωγική δύναμη, πλούσια σε τεχνολογικές ευκαιρίες μάθησης για τις τοπικές επιχειρήσεις. Ο μετασχηματισμός των κορυφαίων τοπικών εταιρειών είναι γρήγορος και εξελίσσονται, αποκτώντας πρωτοποριακή εικόνα στην παγκόσμια αγορά.

Το συγκεκριμένο θέμα θα αναλύσει ο keynote ομιλητής του 7ου Παγκόσμιου Συνεδρίου DIY (Δουβλίνο, 5-7 Ιουνίου), Andreas Kerschner. Ο Category Group Leader στην Ευρώπη της Alibaba.com, στην ομιλία του με τίτλο «Η B2C πύλη της Κίνας για τα ευρωπαϊκά brands» θα αναφερθεί στους τρόπους διείσδυσης των ευρωπαϊκών προϊόντων στην κινεζική αγορά, σε λύσεις διαχείρισης πληρωμών και διαχείρισης κινδύνου (εξαγορά, PSP, πρόληψη απάτης και καινοτομία).




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ