Σύμφωνα με έρευνα της USP Marketing Consultancy, η οποία ολοκληρώθηκε εντός του τρέχοντος μήνα, οι καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν να κάνουν περισσότερες εργασίες ανακαίνισης και βελτίωσης της κατοικίας από ό, τι πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας. Κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι η «έκρηξη» στο DIY & Home Improvement αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον για τρεις ακόμη μήνες.
Τους τελευταίους μήνες, οι περισσότεροι καταναλωτές πέρασαν περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Για το 20% των νοικοκυριών, αυτό οδήγησε σε περισσότερες εργασίες DIY & Home Improvement σε σχέση με πριν από την πανδημία. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στη θετική εξέλιξη των πωλήσεων, που παρατηρείται σε πολλά από τα καταστήματα DIY & Home Improvement σε ολόκληρη την Ευρώπη, με ορισμένες χώρες να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 30%.
Στην έρευνα της USP, οι καταναλωτές ρωτήθηκαν εάν προγραμματίζουν να κάνουν μέσα στους επόμενους τρείς μήνες περισσότερα DIY & Home improvement projects απ` ότι συνήθως. Κατά μέσο όρο, το 17% των νοικοκυριών απάντησαν θετικά και ένα 15% απάντησε πως σκοπεύει να κάνει λιγότερα. Το 68% των συμμετεχόντων απάντησε ότι θα κάνει τις ίδιες εργασίες ως συνήθως.
Παράλληλα, με την αύξηση σε αρκετές χώρες των κρουσμάτων Covid-19, αυξάνεται ελαφρώς και ο φόβος των καταναλωτών για επίσκεψη σε καταστήματα DIY & Home Improvement. Ωστόσο, η πλειονότητα των ερωτηθέντων δεν είχε κανένα πρόβλημα με τις αγορές σε φυσικά καταστήματα Το 58% δήλωσε ευχαρίστηση να επισκέπτεται τα καταστήματα, σε σύγκριση με το 61% που είχε καταγραφεί τον προηγούμενο μήνα.