Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν στις 15 και 17 Απριλίου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι δυο κεντρικές εκδηλώσεις της Kraft Paints προς τιμήν των συνεργατών της. Σε Gazarte και Grand Hotel αντίστοιχα και παρουσία συνεργατών της εταιρείας από όλη την Ελλάδα, ο πρόεδρος της Druckfarben, Γιώργος Καραβασίλης παρουσίασε τη σημαντική δυναμική του Ομίλου την τελευταία τριετία σε Ελλάδα και Βαλκάνια.
Ρόλο παρουσιαστή και στις δύο βραδιές έπαιξε ο stand up comedian Γιώργος Χατζηπαύλου, που μάγεψε το κοινό σκορπίζοντας άφθονο γέλιο, ενώ παρουσιάσεις έγιναν από τον Group Managing Director, Δημήτρη Νικολάκη, τον Διευθυντή Πωλήσεων, Νίκο Βλαχάκη, τον Διευθυντή Έργων και Ανάπτυξης, Κωνσταντίνο Σπανούδη, τον Διευθυντή Μάρκετινγκ, Γεράσιμο Γερολυμάτο και τον Διευθυντή R&D, Λουκά Αγγελή.
Η παρουσίαση «σταθμός» της βραδιάς έγινε από τον Business Development Manager της Eurofins, Emanuele Dalla Libera, , ο οποίος ανακοίνωσε την Kraft Paints ως την πρώτη χρωματοβιομηχανία στην Ελλάδα και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που προέβη οικειοθελώς σε ανάλυση των εκπομπών βαφών τοιχοποιίας. Έτσι, σε συνεργασία με την Eurofins πιστοποίησε την ποιότητα των προϊόντων της μέσω των πανευρωπαϊκά φημισμένων και αποδεκτών σημάτων Indoor Air Comfort και Indoor Air Comfort Gold, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν ενέχουν κίνδυνο για την υγεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Eurofins, είναι ο κορυφαίος οργανισμός στον τομέα των μετρήσεων εκπομπών πτητικών οργανικών ενώσεων (VOC) με περισσότερους από 23.000 υπαλλήλους προσωπικό και με εμπειρία 30 ετών.
Ακόμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης ανακοινώθηκε και η εκ νέου διάθεση στην ελληνική αγορά, των υψηλών προδιαγραφών προϊόντων Pratt & Lambert μέσω του Ομίλου Druckfarben.
Παράλληλα, με την ευκαιρία των εκδηλώσεων, η Kraft Paints λάνσαρε στην ιστοσελίδα και στα κοινωνικά της δίκτυα (Facebook, LinkedIn, YouTube & Instagram) τα νέα εταιρικά της βίντεο, τη σημαντική ιστορική της διαδρομή από το 1910 και την ανανεωμένη προωθητική εικόνα του πιστοποιημένου συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης Bioclima.
Τέλος, η Kraft Paints παρουσίασε τα color trends 2019-2020 και το χρώμα της χρονιάς που είναι το «Μελί», ενώ θετικές εντυπώσεις και σχόλια αποκόμισε το βίντεο, που ήταν αφιερωμένο στα συνεργαζόμενα χρωματοπωλεία για την ουσιαστική, καθημερινή επαφή και μεταφορά τεχνογνωσίας στους καταναλωτές.