Σε πρόσφατο συνέδριο, το οποίο αφορούσε το λιανικό εμπόριο, ο Γενικός Διευθυντής της Leroy Merlin για Ελλάδα και Κύπρο, Olivier Arduin περιέγραψε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον, σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών και τα προϊόντα. Στη βασική του τοποθέτηση σημείωσε ότι: «Η κατανόηση των αναγκών των πελατών, ακόμη και η πρόβλεψή τους έως ένα βαθμό, οδηγεί στην απόλυτα προσωποποιημένη επικοινωνία. Εργαζόμαστε ώστε να παρέχουμε τέτοιου είδους επικοινωνία, σε κάθε σημείο που συναντάμε των πελάτη, είτε είναι το website, είτε το τηλέφωνο, είτε το φυσικό κατάστημα». Παράλληλα στο συνέδριο αναπτύχθηκε το θέμα της γενιάς Ζ και πως επηρεάζει τις συνήθειες αγορών, όπως και του digital transformation, για το οποίο ο Olivier Arduin σχολίασε, «Στο περιβάλλον της ψηφιοποίησης θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες μας χώρο, χρόνο και ιδέες για να δημιουργήσουν τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες. Η γενιά Ζ είναι γεμάτη από ενέργεια και δημιουργικότητα που αλλάζει όσα ξέραμε για το λιανεμπόριο και θέλουμε να της δώσουμε τα εργαλεία και τον χρόνο για να εκφραστεί. Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι κάτι που σκέφτηκε, δημιούργησε και χρησιμοποίησε ο πελάτης και όχι κάτι που βρήκε έτοιμο στο ράφι».
LEROY MERLIN: ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Αγορά, Καταστήματα
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
-
PRAKTIKER HELLAS: ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ
-
LEROY MERLIN: ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ CONCEPT ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ NATERIAL
-
LEROY MERLIN: ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ KLARNA
-
PRAKTIKER HELLAS: ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ EDRA/GHIN ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
LEROY MERLIN: ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ»
-
PRAKTIKER & CICERO «ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ» ΜΕ ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ URBAN KIPOS