Η Praktiker Hellas γιορτάζει για 7η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), η οποία υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου, όλο το Δίκτυό της, συμμετέχει ενεργά με ξεχωριστές δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της.
Σε μια ιδιαίτερη χρονιά για όλους, η ομάδα της Praktiker πανελλαδικά, με δύναμή της, το πάθος της για την εξυπηρέτηση, συνεχίζει να δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό. Αγκαλιάζοντας και κάνοντας πράξη το μήνυμα της ΕΕΕΠ «ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ… μαζί!», δίνει και φέτος τη δική της αισιόδοξη πινελιά, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δέσμευσή της να προσφέρει τις καλύτερες εμπειρίες, τόσο αγοραστικά όσο και εργασιακά.
Αναφορικά με την ομάδα εργαζομένων της Praktiker, μέσα από τις δράσεις που έχουν οργανωθεί από την εταιρεία, στόχος είναι να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει έμπρακτα για την αγάπη που δείχνουν στη δουλειά τους, δίνοντας καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό. Μερικές από τις δράσεις είναι οι εξής: θα απολαύσουν πρωινό σε ατομική χάρτινη τσάντα με συσκευασμένα προϊόντα (είτε εργάζονται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, είτε από το σπίτι), ενώ θα συμμετέχουν σε διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια.
Παράλληλα, συμπληρώνοντας ένα χρόνο από το λανσάρισμα της Γραμμής Συμβουλευτικής για θέματα Διατροφής και Ψυχολογίας, η Praktiker έχει ετοιμάσει ειδικό Webinar για όλη την ομάδα της, με χρήσιμες συμβουλές για τη θετική στάση ζωής και την ισορροπία εργασίας προσωπικής ζωής, ενώ προχωρά και σε μια νέα υπηρεσία – έναν προσωπικό σύμβουλο, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, με συμβουλές και χρήσιμα tips μέχρι συνταγές και προγράμματα διατροφής.
Και οι δράσεις δεν τελειώνουν εδώ, καθώς η ομάδα Praktiker θα απολαύσει μια online ενημέρωση από το Wwf Ελλάς σχετικά με την κλιματική αλλαγή, ενώ θα προετοιμάσει μια σημαντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που θα υλοποιηθεί σε επόμενο χρόνο μέσα στη χρονιά. Τέλος, οι εργαζόμενοι σε κάθε κατάστημα και στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, θα ψηφίσουν τον δικό τους “SUPERHERO” συνάδελφο που θεωρούν ότι ξεχωρίζει για την εξυπηρέτηση που παρέχει.
Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμπληρώνουμε επτά χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Σε μια τόσο ιδιαίτερη χρονιά για όλους, νοιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που διοργανώσαμε αυτές τις δράσεις, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έτσι ώστε να μπορούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την εξυπηρέτηση με τους καταναλωτές και τους ανθρώπους μας. Για εμάς στην Praktiker Hellas, η εξυπηρέτηση είναι πολύ σημαντική και γι΄ αυτό φροντίζουμε μέσω αυτής να παρέχουμε κορυφαίες εμπειρίες, τόσο σε επίπεδο αγοραστικού ταξιδιού, όσο και σε επίπεδο εργασιακού κλίματος. Το χαμόγελο των πελατών μας, που μένουν καθημερινά ευχαριστημένοι από εμάς, προέρχεται από το χαμόγελο των ανθρώπων μας που καθημερινά εργάζονται με όλο τους μεράκι και τους ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό.».