Με μικρή άνοδο κινήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Stihl το 2019, παρά τις προκλήσεις που διαμορφώνονται στην παγκόσμια οικονομία: με τους ολοένα και αυξανόμενους εμπορικούς περιορισμούς, το ασαφές περιβάλλον του Brexit και βέβαια την κλιματική αλλαγή, που επηρεάζει έντονα τις καιρικές συνθήκες και τις εργασίες στην ύπαιθρο.
Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Stihl, Dr. Bertram Kandziora, κατά τη διάρκεια συνέντευξη Τύπου, που έλαβε χώρα στις 17 Σεπτεμβρίου, στο Βάϊμπλιγκεν της Γερμανίας.
Κατά τη διάρκεια της Stihl International Media Day, στην οποία έδωσαν το παρόν περισσότεροι από 120 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη –μεταξύ των οποίων και εκπρόσωπος του Hardware Store- ανακοινώθηκαν αλλαγές και στον τρόπο διανομής των προϊόντων της εταιρείας.
Σημαντικότερες όλων, η λειτουργία e-shop στη γερμανική αγορά από την Άνοιξη του 2020, μέσω της ιστοσελίδας www.stihl.de, και η επένδυση 25 εκατ. για το νέο κτήριο logistics στο Dieburg. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν και όλα τα καινούργια μηχανήματα, που θα προστεθούν στην γκάμα της εταιρείας το 2019, με δύο να κερδίζουν τις εντυπώσεις: το επαναφορτιζόμενο ψαλίδι κλαδέματος GTA 26 (λανσάρισμα τον Νοέμβριο 2020) και η θαμνοκοπτική κεφαλή RG (διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο 2020) με δύο αντίθετα περιστρεφόμενους μεταλλικούς δίσκους, για την απομάκρυνση ζιζανίων και αγριόχορτων ακόμα και από τσιμεντένιες επιφάνειες.
Πιο συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2019 o Όμιλος Stihl πέτυχε κύκλο εργασιών 2,8 δισ. Ευρώ. Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 6,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αν οι ισοτιμίες ξένων νομισμάτων παρέμεναν αμετάβλητες, το αποτέλεσμα πωλήσεων θα παρουσίαζε αύξηση της τάξης του 4,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
«Η αύξηση οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη ζήτηση ακριβών προϊόντων. Οι συνολικές πωλήσεις ανά περίοδο παρουσίασαν χαμηλά ποσοστά δυναμισμού. Ωστόσο, καταφέραμε να αποκτήσουμε περαιτέρω μερίδια αγοράς στα μηχανήματα βενζίνης», εξήγησε ο Dr. Bertram Kandziora.
Στους επιμέρους τομείς, οι πωλήσεις επαναφορτιζόμενων εργαλείων σημείωσαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, ενώ η ζήτηση για μηχανήματα βενζίνης μειώθηκε ελαφρά. Η Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, παρουσίασαν ευνοϊκά ποσοστά αύξησης. Οι πωλήσεις στη βορειοαμερικανική αγορά ήταν ελαφρώς υψηλότερες από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Η Αφρική είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά με μακροπρόθεσμες προοπτικές για τον Όμιλο Stihl, αλλά προς το παρόν βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα απόλυτων τιμών. Επίσης, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις της στη Λατινική Αμερική, επεκτεινόμενη και στο Περού το 2020.
Κατά τη διάρκεια της Stihl International Media Day, παρουσιάστηκαν και δοκιμάστηκαν όλα τα νέα προϊόντα της εταιρείας και έγιναν ξεναγήσεις στη γραμμή παραγωγής των λαμών για αλυσοπρίονα, αλλά και στη νέα μονάδα παραγωγής μπαταριών που ξεκίνησε τη λειτουργία πριν από λίγες εβδομάδες. Αναλυτική ενημέρωση για όλα αυτά θα υπάρξει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, τόσο από το Hardware Store Newsletter όσο και από το hardware-store.gr.