Την Τετάρτη 27 Ιουνίου, σε μία πραγματικά λαμπερή βραδιά, η Vechro γιόρτασε τα 70 χρόνια από την ίδρυσή της, στο ξενοδοχείο Intercontinental. Ο εντυπωσιακός αριθμός των 400 προσκαλεσμένων περιελάμβανε τους σημαντικότερους συνεργάτες της Vechrο από Ελλάδα και εξωτερικό, τη διοίκηση της Praktiker Hellas, εκπροσώπους των μεγαλύτερων αλυσίδων χρωματοπωλείων της χώρας (Τρακαδάς, Εγγλέζος, Παράσογλου/Enzo και Κοσμάογλου), προμηθευτές αλλά και δημοσιογράφους.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την παρουσιάστρια της βραδιάς, Σια Κοσιώνη να προσκαλεί την Πρόεδρο & Διευθύνουσα Σύμβουλο της Vechro, Κατερίνα Χατζηνικόλα – Δήμα και τον Αντιπρόεδρο & Εμπορικό Διευθυντή της εταιρείας, Παναγιώτη Χατζηνικόλα να κάνουν μία αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας.
Στη συνέχεια, προβλήθηκε στην γιγαντοοθόνη επετειακό βίντεο για τα 70 χρόνια της Vechro, επικεντρωμένο στις αξίες και τις επιτυχίες της. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που ακούστηκαν, σε ηχογραφημένο μήνυμα, τα λόγια του πρόσφατα εκλιπόντος Προέδρου, Ιωάννη Χατζηνικόλα, προκαλώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.
Η διοίκηση της Vechro αναφέρθηκε και στο παρόν και το μέλλον: στην σημερινή δυναμική της εταιρείας ως η 3η μεγαλύτερη βιομηχανία χρωμάτων στην Ελλάδα, στον ηγετικό ρόλο που έχει ως η Νο1 εταιρεία στα οικολογικά χρώματα, στην ανάπτυξη των εξαγωγών της στις χώρες του εξωτερικού. Μέσα στην διετία 2018-2019 η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει την συμμετοχή της στις σημαντικότερες εκθέσεις οικοδομικών υλικών στην Ευρώπη και την Μέση Ανατολή. Επιπρόσθετα, ενημερώθηκαν για το νέο επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 2,000.000€ που ήδη υλοποιείται και αφορά στην βελτίωση των υποδομών και εγκαταστάσεων της εταιρείας. Τέλος, αναφέρθηκαν στον στόχο της εταιρείας που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της κορυφής.
Και ποιος θα ήταν καταλληλότερος για να αποκαλύψει τα μυστικά της κατάκτησης μίας κορυφής από τον κορυφαίο Έλληνα ορειβάτη, Νίκο Μαγγίτση, ο οποίος έχει και το ρεκόρ της κατάκτησης των 7 υψηλότερων κορυφών του κόσμου; Στην ομιλία του, έδωσε το δικό του στίγμα σε ότι αφορά την επίπονη και μεθοδική προετοιμασία (σωματική και ψυχική), που απαιτείται για την επίτευξη ενός στόχου. Κλείνοντας, μάλιστα, την παρουσίαση του ανέφερε πως για να κατακτήσει κάποιος την κορυφή απαιτείται να έχει όραμα, πίστη στις ικανότητες του και αφοσίωση στον στόχο: στοιχεία που η Vechro –επίσης- διαθέτει.
Αμέσως μετά, τα φώτα χαμήλωσαν και ακολούθησε ένα εντυπωσιακό laser show που ολοκληρώθηκε με την εμφάνιση του νέου λογοτύπου της Vechro. Στη σκηνή ανέβηκαν η Άννα Δήμα και ο Μιχάλης Ορφανός από το τμήμα Μarketing της εταιρείας, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το νέο λογότυπο της εταιρείας και εξηγώντας τις βασικές αρχές (σχήμα και χρώμα) καθώς και τη φιλοσοφία που το διέπουν. Το νέο λογότυπο, ένα πινέλο-λουλούδι, επιλέχθηκε σαν φυσικό επακόλουθο της «πράσινης» φιλοσοφίας την οποία η εταιρεία -πρώτη στην Ελλάδα- υιοθέτησε από τις αρχές του 2000. Δηλαδή, αυτή της δημιουργίας καινοτόμων προϊόντων, υψηλών προδιαγραφών, που σέβονται τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Κάτι που πρακτικά αποτυπώνεται με την έρευνα και ανάπτυξη ολοκληρωμένων πιστοποιημένων οικολογικών χρωμάτων από το 2003.
Στόχος της Vechro είναι το νέο της λογότυπο να αποτελέσει τόσο σύμβολο δημιουργίας και ανανέωσης ενός χώρου όσο και σύμβολο αλλαγής του τρόπου σκέψης των συνεργατών και των καταναλωτών που εμπιστεύονται την εταιρεία. Να τους κάνει να λειτουργούν περισσότερο υπεύθυνα και οικολογικά.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής με πολύ χορό, κέφι και χαμόγελα.